Szczególnie Polecamy
_NO_RECOMMEND
Najbliższe Rejsy
XIV sekstantowe andrzejki na żaglowcu
Szczecin - Świnoujście
Cena: 1300 PLN
Termin rejsu: 2020-11-28 - 2020-12-02
XIV Sekstantowe mikołajki na żaglowcu
Świnoujście - Szczecin
Cena: 1300 PLN
Termin rejsu: 2020-12-02 - 2020-12-06
Najbliższe Szkolenia
_NO_TRAINING
Jacht
s/y Barlovento II
Stalowy jacht typu Rigiel, wybudowany w 1988 roku przez Stocznię Remontową w Szczecinie.
s/y Barlovento II powstał z myślą o dalekich i trudnych wyprawach. Doskonale sprawdził się w rejonach północnych, między innymi w rejsie dookoła Jan Mayen, Islandii i przez cieśninę Pentland Firth 1994 roku, za który kapitan Mieczysław Siarkiewicz otrzymał II Nagrodę w konkursie "Rejs Roku".
Dwa lata później s/y Barlovento II popłynął w rejs dookoła Zachodniego Spitsbergenu, za który kapitan Mueczysław Siarkiewicz otrzymał „Srebrny Sekstant” oraz nagrodę „Żeglarz Roku 1996”.
W ramach wyprawy Sekstant Expedition - Rosyjska Arktyka 2013
s/y Barlovento II pod dowództwem kapitana Macieja Sodkiewicza dotarł na Ziemię Franciszka Józefa, a także do granicy stałego lodu otaczającego biegun północny na rekordowej dla polskich jachtów szerokości 82° 10,554 N 60° 48,020 E
W kolejnym etapie tej samej wyprawy s/y Barlovento II dopłynął na Morze Karskie przekraczając jako pierwszy polski jacht obie cieśniny łączące Morze Barentsa z Morzem Karskim (Karskie Wrota i Jugorskij Szar).
s/y Barlovento II powstał z myślą o dalekich i trudnych wyprawach. Doskonale sprawdził się w rejonach północnych, między innymi w rejsie dookoła Jan Mayen, Islandii i przez cieśninę Pentland Firth 1994 roku, za który kapitan Mieczysław Siarkiewicz otrzymał II Nagrodę w konkursie "Rejs Roku".
Dwa lata później s/y Barlovento II popłynął w rejs dookoła Zachodniego Spitsbergenu, za który kapitan Mueczysław Siarkiewicz otrzymał „Srebrny Sekstant” oraz nagrodę „Żeglarz Roku 1996”.
W ramach wyprawy Sekstant Expedition - Rosyjska Arktyka 2013
s/y Barlovento II pod dowództwem kapitana Macieja Sodkiewicza dotarł na Ziemię Franciszka Józefa, a także do granicy stałego lodu otaczającego biegun północny na rekordowej dla polskich jachtów szerokości 82° 10,554 N 60° 48,020 E
W kolejnym etapie tej samej wyprawy s/y Barlovento II dopłynął na Morze Karskie przekraczając jako pierwszy polski jacht obie cieśniny łączące Morze Barentsa z Morzem Karskim (Karskie Wrota i Jugorskij Szar).
Na Skróty
Nasze projekty
Serdecznie polecamy!